Nagy Krisztina

jogász, médiapedagógus
a Budapesti Műszaki Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának egyetemi adjunktusa, a Televele Médiapedagógiai Egyesület alapító tagja, jelenlegi elnöke. A médiaszabályozás területén gyakorlatot a médiahatóságnál eltöltött évek alatt szerzett, amiből a továbblépést a médiajogi gyermekvédelem mellett a médiaoktatás iránya jelentette számára. Dolgozott pedagógiai fejlesztőként az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetben, és rendszeresen tart médiapedagógiai programokat gyerekeknek és szüleiknek óvodákban és iskolákban.

Tímár János

jogász, szociológus

1974-ben végzett az ELTE Állam és Jogtudományi Karán, ezt követően a Tömegkommunikációs Kutatóközpont munkatársaként dolgozott 15 éven keresztül. Eleinte a médiarendszer hosszútávú tervezésével, a média jogi környezetével foglalkozott, később a Közvéleménykutató Osztály munkatársa lett. A rendszerváltást követően a a Medián Közvélemény és Piackutató Kft-t egyik alapítójaként közvéleménykutatóként dolgozott, valamint ezzel párhuzamosan részt vett a rendszerváltást követően formálódó médiajogi szabályozás alakításában. . 1996-tól 2010-ig a az Országos Rádió és Televízió Testület tagja volt. Jelenleg a Televele Médiapedagógiai Műhely Egyesület keretei között a kisgyermekkori médiaműveltség fejlesztésével foglalkozik.

Timár Borbála

tanár, médiapedapedagógia szakértő

2005 óta foglalkozik médiaoktatással. A Televele Egyesületnél 2011 óta dolgozik. 2019 óta Magyarország Digitális Gyermekvédelmi Stratégiájánál pedagógiai szakértő, oktatási programok vezetője. Doktorjelölt a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem PhD programján, kutatásának címe: Digitális jóllét és design.

Vadász Piroska

pszichológus, zeneterapeuta

2005 óta foglalkozik médiapedagógiával. Korábban hospice területen, valamint a drogmegelőzésben, jelenleg gyermekpszichológusként dolgozik.

Borbély Dóra

tanácsadó szakpszichológus

évekig szociális és oktatási területeken dolgozott, jelenleg magánrendelőben végez tanácsadást. 2010 óta vesz részt az Egyesület munkájában. „A terápiás tapasztalatok és a média oktatásban szerzett tudás kölcsönösen erősítik egymást abban, hogy megértsem azt a változást, ami bennünk (szükségleteinkben, motivációnkban, kapcsolatainkban) és körülöttünk zajlik.”

Tisza Géza

tanár, e-learning tananyagfejlesztő
Tanított a pécsi Gandhi Gimnáziumban és a budapesti Jövő Iskolája pedagógus-műhelyében, programoz robotokat, tervez 3D nyomtatóra, szakértője a digitális pedagógiának. Jelenleg az EDU&FUN Digitális Élményközpont szakmai vezetője. Médiapedagógiával 1999 óta foglalkozik. 2011 óta tagja a Televele Egyesületnek.

Everling-Beke Noémi

médiatanár, mozgókép- és kommunikációtanár

az ELTE Bölcsészettudományi Karán szerzett tanári diplomát, jelenleg a Televele Médiapedagógiai Egyesület tagjaként és a Telex Akadémia diákoknak szóló workshopjainak elméleti oktatójaként tart médiapedagógiai foglalkozásokat általános és középiskolás diákoknak, az Idea Alapítvány munkatársaként foglalkozik tanároknak szóló médiapedagógiai képzések szervezésével, hírműveltséget és kritikai médiaműveltséget fejlesztő tananyagok és programok fejlesztésével.

Dalotti Márk

fotós, vizuális kommunikációs szakember
 alapszakon a MOME fotográfia szakán végzett, majd ezt követően a BME Kommunikáció- és médiatudomány mesterszakán szerzett diplomát vizuális kommunikáció specializációval. Médiapedagógiával 2021 óta foglalkozik a Televele Egyesületnél. Hétköznapjaiban fotózással és videózással foglalkozik.